Time to live

TIME-TO-LIVE

Nu am putut niciodată “să dau bine pe sticlă”.

Nu m-a interesat niciodată să salvez aparențele. Deloc. Nu am vrut niciodată să mențin legături și relații cu oamenii care au toate răspunsurile și care judecă mereu pe oricine de prin apropiere. Mereu am fost ocupată să cresc eu însămi, să mă mențin sănătoasă, să trăiesc pe cât am putut fără să fac rău altcuiva. Desigur, asta nu înseamnă că nu am făcut rău  oamenilor din jurul meu, am făcut. Am rănit oameni, prieteni, nu am fost niciodată o ființă perfectă.

Dar nu am putut să mă prefac. În lista mea de prieteni sunt mulți oameni care mă știu. Puțini însă, mă cunosc realmente și mi-au fost aproape, în momente grele, fără să mă judece.

Puțini pot spune că au rămas acolo indiferent de furtunile care au apărut în viața mea. Și pe puțini i-am lăsat să facă parte din viața mea într-un fel sau altul.

Nu suport bârfa. Nici vorba din gură în gură. Am fost și sunt foarte privată cu viața mea personală și nu mi-a plăcut să mă bălăcăresc prin mocirle. Nici să îi vorbesc pe alții de rău. Aflu, tot mai des, că mulți nu își văd de treabă și de lungul nasului. Aflu că există multă lume care e interesată de existența mea, aflu că se judecă bucățile de pâine pe care le-au mâncat unii cu mine. Și aflu, din ce în ce mai des, că în țară cât și în afara ei, exisă încă oameni care, printr-o natură păguboasă de invidioși mascați, se bat cu pumnul în piept în fața oamenilor care îi întreabă de mine, că ei sunt mai presus decât mine.

Dragilor, eu nu am fost și nici nu sunt și niciodată nu voi fi decât în COMPETIȚIE cu MINE INSĂMI.

Nu m-a interesat niciodată dacă am plăcut sau nu. Nici acum nu îmi pasă. Știu că am oameni frumoși în jurul meu care sunt aici pentru că așa aleg, să împartă cu mine timp și experiențe. Nu am jucat teatru, nu am întreținut relații de fațadă, nu m-a interesat societatea, nu m-a interesat gura lumii. Am fost și sunt LIBERĂ.

Am făcut ÎNTOTDEAUNA ce am simțit și ce am dorit să fac. Am luat deciziile pe care le-am considerat ok, pentru mine, am suferit dacă și când a fost cazul pe barba mea, nu am cerut niciodată nimănui nimic iar dacă am primit ajutor am mulțumit și am fost mereu recunoscătoare.

Nu mă placeți ?

Sunt la un click distanță de unfriend.

Dar nu vă asteptați să joc un anume joc ca să plac .

Je m’en fou. În viața asta, nimeni nu trăiește pentru mine.

Într-o societate care este atât de anchilozată și anxioasă catastrofic de brutal, în care trăim ca să dăm bine peste tot pe unde mergem, eu îmi asum LIBERTATEA mea de mișcare și spatiu. Le multumesc celor care știu să meargă pe același drum cu mine și celor care pleacă, le mulțumesc de asemenea J Astfel că simt că trăiesc viața mea și că nu viața mă trăiește pe mine, astfel că mă simt bine în pielea mea, chiar dacă uneori mi-e greu cu mine însămi. Singura luptă pe care o am de câștigat e lupta MEA.

Atât.

 

Lasă un răspuns

