Țară, țară, vrem ostași! Pe cine, pe cine…..???????

freedom-cage1.jpg

1 februarie 2017.
Pe 2 fac anul de Canada.

Și simt că mă sufoc din cauza ultimelor evenimente întâmplate la mine în țară. Aș fi vrut să fiu acolo, cu voi, pe străzi. Nu-s eu prea cu politica, dar sa înțeleg mizeriile am fost în stare mereu, chiar dacă nu am nicio culoare politică, miros leproșii, comuniștii, mizerabilii, hoții și corupții de la o poștă. Pentru că am lucrat cu ei, i-am cunoscut, le-am simțit răsuflarea în ceafă, cu unii am băut și cafele pe ici pe colo. Mulți m-au târât prin bălți de sânge, mulți mi-au pus gând rău, mulți m-au invidiat sau urât, nu-mi pasă.

Știu doar că atunci când am simțit că TREBUIE să SPUN ceva, am spus. Indiferent că unii și-ar fi dorit să tac. Sau să mă reducă la tăcere. Când am luptat pentru dreptate, vreau să cred că am fost obiectivă și justițiară. Și nu am depus armele când a fost greu….
Mă doare țara mea și fără de viitorul care domnește acolo….și știti de ce? Nu pentru că mi-e dor de România, nu. Ci pentru că indiferent câți ani vor trece și unde voi mai trăi pe pământul asta, eu tot ROMÂNCĂ sunt. Și așa voi muri, pot să dobândesc 100 de cetățenii diferite în țări de adopție. Articolul ăsta trebuia să fie despre Canada, despre diferențe, să răspund unor întrebări la care oamenii cer explicații în privat, despre țara asta…..cu gând de plecare.
Articolul ăsta va fi despre faptul că pe 1.01.2017 țara mea a murit de tot….nu mai aveam, personal vorbind, speranță…..m-am bucurat săptămânile astea că nu am fost în țară să văd putregaiul de la televiziunile din România, m-am bucurat că nu am fost nevoită, în 16 ani de muncă în folosul comunității, ca jurnalist, să mă prostituez financiar dar mai ales spiritual. M-am bucurat că am fost lăsată să spun ce vreau eu, fără să mi se șoptească în cască…. o singură dată, la o instituție din Iași, la care nu am lucrat mai mult de 4 luni, mi s-ar fi „recomandat”, pe când lucram la știri, să scot în evidență ceafa curată a PSD-ului. Le-am zis să facă ei știrea și să meargă ei să citească buletinul de știri. Motiv pentru care la o lună mai târziu, plecam din instituția cu pricina, după ce am fost trasă prin mocirlă de o cucoană ce avea doar liceul, dar care era directoare….

Am îndurat asa multe în țara mea!!! Multe, fără număr! Cu greutate am făcut totul. Cu dificultate mi-am făcut studiile, plătite cu nopți albe, fără mâncare sau bani, cu papuci rupți și cu haine de împrumut. Am scrașnit din dinți când posturile mi-au fost luate de sub nas de amante, nepoate, surori, soții samd. în instituții în care am lucrat. M-am luptat cu angajatori, am angajat avocați, m-am urlat și am dat cu pumnul în masă când a fost cazul să apăr ADEVARUL. Sunt un om incomod? AL DRACULUI DE INCOMOD. Am fost înlăturată din sisteme pentru că eram un om incomod? Am fost, și la câte am îndurat, aș putea să scriu 5 cărți.
BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂI!!!!! mizeria umană în care ne scăldăm este numai rezultatul unsorii sufletului fără de principii pe care îl avem! transpirația pe care o mirosim, cea a mitocanilor ăstora care au furat și ultimul dram de omenie este transpirația lichelelor, jegul unor mârlani de oameni și unor nulități! Vă uitați că nimic nu merge? NU ARE CUM SĂ MEARGĂ! Să stârpim răul ar trebui să intrăm cu buldozerul și să stârpim lighioanele care și-au înrădăcinat vrăjmășia în pământ adânc și uneori au dat rod dur în societate la omul bătrân, singur, trist, SĂRAC, care crede niște organisme de poluare fonică și vizuală, unele trusturi de bălegar, că nu le poți numi mass-media.

Tinerilor, care mergeți la școală și abia așteptați să treacă ora de mate, schimonosiți-vă în curtea școlii bând bere și mâncând semințe, eventual fumând țigări! ȚARA VOASTRĂ este un mare rahat în care vă scăldați și contribuiți zi de zi la a ține bălegarul cald. Pentru că în afară de cele 12 clase, există nenumărate alte adevăruri în lumea asta pe care nu le știți. Și nu aveți cum, dacă vă desconsiderați profesorii și mergeți la școală să vă etalați chiloții. Fără CREIER, să gândiți pentru voi, nu faceți decât să îngroșați rândurile scursurilor societății acesteia care s-a deșirat cum se deșiră destrăbălatele care-și vând corpul pentru 20 de lei.

Mă bucur însă să văd oameni care IES ÎN STRADĂ! Mă întristez însă să văd că asta nu contează, la nivel înalt…..cândva, pe când eram considerată „comunistă” din cauza caracterului aprig pe care-l aveam, am zis că numai un HITLER ne-ar mai salva de toți mojicii ăștia care s-au înmulțit și au populat țara……pentru că numai anihilați total, reproiectând totul de la 0, am mai putea salva ceva din țara asta. Numai distrugând toate sistemele, dați afară toți oamenii care au intrat pe bază de nepotisme, numai distrugând tot răul am putea să ne schimbăm FAȚA.

Cine să facă asta?

Degeaba au murit sărmanii oameni sătui de comunism acum câțiva ani…..nu am evoluat cu nimic. Am avut la putere doar scursuri ale societății iar oamenii au tăcut tot mai mult….ACUM AU VOCE, dar ar trebui mers până la capăt.

Sunt alături de toți cei care îmi URLĂ și mie DEZNĂDEJDEA în țara aia oropsită și călcată în picioare de oameni fără coloană vertebrală și principii abjecte de funcționare a unei realități atât de paralela…….și atât de tristă!
Semnat, ROMÂNUL uitat în Canada.

Lasă un răspuns

